Heippa vaan kaikille. En oikeastaan tiedä miten aloittaa, sillä teen taideblogia eka kertaa. Mitähän minun pitäisi nyt sanoa... No, voisin kertoa mistä sain idean lähteä tekemään tätä.

" Joulukuisena aamuna, kaksi päivää ennen jouluaattoa, istuskelin sängylläni tylsistyneenä. Pian kuitenkin isä tuli huoneeseeni ja ojensi minulle verokortin sekä uuden Demi-lehden. Olin innoissani, en siis verokortista, vaan Demi-lehdestä. Aloin heti selaamaan lehteä. Hetken selailun jälkeen silmiini tarttui taide aukeama, luin sen kokonaan. Asia siinä oli hyvin hyvin hyvin mielenkiintoista ja innostuin heti! Aukeamalla kerrottiin miten eri tavoin voi ilmaista ja luoda taidetta. Osa tavoista olivatkin minulle jo ennestään tuttuja, mutta blogi! Tällainen taideblogi oli minulle aivan uusi. En ollenkaan tiennyt, että sellaisenkin voisi tehdä. Niinpä päätin kokeilla. "

Ja tässä sitä nyt sitten ollaan..

En oikein ole varma mitä ja millaista "taidetta" tänne osaisin laittaa. Ehkä alkuun ainakin tungen tänne jotain vanhoja ja vähemmän vanhoja piirrustuksia sekä ehkä myös valokuvia. Myöhemmin (tai ei myöhemmin) jonkinlaisia runoja, tarinoita yms. Ohhoh! Kuulostanpa tosi uskottavalta ja lupaavalta... Joo ei, en ole yhtään varma rupeanko tämän blogin tekoon ihan täydellä kokoonpanolla, saas nähdä. Yritän kaikkeni, sillä en yleensäkään jaksa pitää blogia. No jospa tätä ei tarvitsisi niin usein päivitellä... Onhan tänne tulossa piirrustuksia, kuvia, kirjoituksia, runoja, vielä enemmän piirrustuksia ja sitten vielä tarinoita ja runoja ja vähän vielä kuvia.... Eikun mitä?! Joo... Siinä kaikki tältä erää. Ü